عصر زنان، محفلی برای اندیشه و گفتگو پیرامون مسائل زنان

مکتوبات

10:38
1403-01-17
calendar

جنگ سرنوشت‌ساز

یادداشت اختصاصی پایگاه عصر زنان

«بر اساس مصاحبه‌ی مفصل العالم با احسان عطایا، عضو دفتر سیاسی جنبش اسلامی جهاد فلسطین؛ عطایا اعلام کرد نتیجه‌ی نهایی طوفان‌الاقصی تعیین کننده‌ی سرنوشت اداره غزه را مشخص می‌کند. او با بیان آنکه در این مدت هرگونه رفتار ددمنشانه‌ای از رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به طور خاص نوار غزه و به طور کلی کرانه باختری اتفاق افتاد تاکید کرد، مقاومت اسلامی در برابر تمام تهدیدات احتمالی آینده خصوصا حمله به رفح از جانب رژیم صهیونیستی آماده است و گزارش کامل میدانی خود را به محور مقاومت خصوصا مقامات جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌کند.»

جنگ میان رژیم غاصب اسرائیل (متشکل از مهاجرین چند ملیتی در فلسطین) که از ۷۵ سال گذشته تا کنون علیه ملت فلسطین آغاز شده است نتیجه‌ای که در این مدت داشته به گواه نقشه‌های رسمی جغرافیایی، اشغال بیشترین مناطق فلسطین و کشتار و قتل عام گسترده فلسطینیان بوده است.

این حرص اسرائیل و مهاجران وابسته به آن، به غصب سرزمین، جان، مال و ناموس فلسطینیان به قدری در جوشش است که در ثدد تصاحب تنها بخش‌های باقی مانده برای فلسطینیان اصیل یعنی «کرانه باختری» و «نوار غزه» هستند. از جمله شگردهایشان هم توسل به نسل کشی های گسترده و حمله مسلحانه شهرک نشینان خود به سوی این اراضی می‌باشد. اما از شگردهای منحوس اشغال‌گران قدس تعرض به زنان فلسطینی در هر سن و سالی و در هر وضعیتی اعم از متأهل و مجرد، دارای فرزند یا فاقد فرزند می‌باشد. آنان با مرجع دهی به فرامین تلمود از کتب مقدس یهودیان، چنین عنوان می‌کنند که نژادهای غیر از یهود و خاصتا اعراب مسلمان به دلیل آنکه مادون انسان خطاب و شناخته می‌شوند و اصطلاحاً «گوییم» خوانده می‌شوند، از مایملک صهیونیست‌ها محسوب شده و تجاوز به زنان آنها افتخار خوانده می‌شود. برای تقریب ذهن روایت‌هایی دلخراش از تجاوز سربازان رژیم اشغالگر قدس به زنان و دختران فلسطینی را که خود آن سربازان مفتخرانه در مصاحبه هایشان اذعان کردند میگوییم.

طبق بازنشر کانال خبری «اسکرین شات» که به روایت از عملیات طوفان الاقصی می‌پردازد، سرباز صهیونیستی با افتخار از تجاوز خود به بیش از ۵۰ زن فلسطینی در تجاوزهای اخیر رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه خبر داد! این تنها آمار تجاوز یک نفر از سربازان رژیم اشغالگر قدس است! در مصاحبه‌ای که اخیرا با کهنه سربازان رژیم اشغالگر قدس توسط یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسرائیل انجام شد، پیرمردی که آن زمان سرباز جوان این رژیم بود با افتخار در مورد جنایت ۱۹۴۸ رژیم صهیونیستی در طنطوره گفت و به صراحت اعلام کرد که در این جنایت به دختری ۱۶ ساله تجاوز کرده است!

این تجاوزات گسترده به نوامیس مسلمین را سربازان رژیم اشغالگر قدس نه به تازگی که از زمان پاگیری و استقرار رژیم منحوس صهیونیستی تا امروز انجام داده‌اند و اگر در نبرد با مقاومت اسلامی فلسطین پیروز شوند یقیناً این سیاست وحشی خویانه خود را بیش از قبل در دستور کار خود قرار خواهند داد.

با بررسی اخبار رسیده از فلسطین اشغالی به اخبار بسیاری پیرامون افشاگری‌ها و دادگاه های رسیدگی به جرایم جنسی خاخام‌های صهیونیست در رژیم اشغالگر قدس دست می‌یابیم. اخباری که می‌گویند خاخام‌های ارشد این رژیم خصوصا خاخام‌های افراطی سابقه تجاوز به دختربچه‌ها و زنان بزرگسال را در کارنامه خود دارند. این اتفاق به قدری گسترده علیه زنان یهودی شهرک نشین در سرزمین‌های اشغالی رقم می‌خورد که طبق اعلام وزارت امنیت داخلی اسرائیل که در اوایل سال ۱۴۰۱ منتشر گردید، در هر سال از هر سه زن یک زن به دام تجاوز جنسی در شهرک‌های صهیونیستی دچار می‌شود. از این رو جرایم جنسی در سرزمین‌های اشغالی به موجود عجیب الخلقه و وحشتناک تر از آنچه در غرب به وقوع می‌رسد عنوان شده است.

آنچه مبرهن است این است که رژیم اشغالگر قدس، نه تنها خواهان تامین امنیت اجتماعی و اخلاقی برای زنان شهرک نشین خود نیست و آنان را ابژه‌ای در راستای التذاذ جنسی خود می‌بینند (اگرچه در خفا) به طور آشکار و مفتخرانه، به زنان فلسطینی، خصوصا مسلمانان تجاوز کرده و آنان را تهدید به انجام بیشتر این عمل منافی عفت و انسانیت می‌کنند.

امام خمینی (ره) فرمودند؛ اسرائیل، این غده سرطانی باید از کره زمین محو شود. این جمله در راستای حمایت از بشریت و حمایت از حقوق انسانی و حقیقی زنان بوده است لذا بشریت و آزادی خواهان جهان و همچنین فعالان حقوق زنان می‌بایست تماما از مقاومت اسلامی فلسطین و محور مقاومت اسلامی منطقه حمایت کنند تا پیروزی ملت فلسطین به سرعت به ثمر برسد. این معادله باید به نفع فلسطین و آزادی‌خواهان جهان تمام بشود و تمام بشریت در رابطه با مسئله فلسطین امروز مسئول هستند.

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک