عصر زنان، محفلی برای اندیشه و گفتگو پیرامون مسائل زنان

تحلیل خبر

10:38
1402-12-25
calendar

جنگ روانی اسرائیل علیه حماس

تحلیل اختصاصی پایگاه عصر زنان

«به گزارش خبرگزاری رویترز، مراکز بحران تجاوز جنسی اسرائیل خواستار اقدام سازمان ملل در مورد حملات 7 اکتبر هستند. مراکز بحران تجاوز جنسی اسرائیل روز چهارشنبه از سازمان ملل متحد و سایر نهادهای بین المللی خواستند تا به آنچه که آنها «سوءاستفاده جنسی سیستماتیک و هدفمند» از زنان در جریان حمله حماس به جنوب اسرائیل در 7 اکتبر نامیدند، رسیدگی کنند.»

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی اقسام مختلفی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه و گروه های مقاومت اسلامی دیده شد. نسل کشی، ربودن  شهروندان کرانه باختری و غزه، اعدام دسته جمعی اسرای فلسطینی به سبک داعش، فیلم گرفتن سربازان رژیم صهیونیستی از ویرانه کردن منازل فلسطینی‌ها و افتخار به این کار وحشیانه و دیگر قساوت های غیرقابل شرح رژیم غاصب بوده است. تمام این رذالت ها تنها به افزایش نفرت از رژیم صهیونیستی در سطح جهانی منجر شد.  اگرچه رژیم صهیونیستی در کارنامه‌ی‌سیاه خود از سالها پیش تا کنون عنوان «تجاوز  سیستماتیک» را در مواجهه با زنان فلسطینی داشته است؛ اما شاهد نسبت دادن تجاوزات خود به نیروهای تربیت یافته مکتب اسلام هستیم. حتی پس از وقوع جنگ اوکراین خبرگزاری های انگلیسی زبان بسیاری عنوان کردند که زنان مهاجر اوکراینی که به سرزمین‌های اشغالی رهسپار گردیده‌اند مورد تجاوزهای بسیاری از جانب مردان شهرک نشین رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند.

با تمام این تفاسیر اما، رژیم اشغالگر قدس در بازی رسانه‌ای به ترفند محکوم نمودن حماس و افترا به فلسطینی‌ها آنان را متهم به تجاوزات سیستماتیک به زنان صهیونیست کرده است.  در طول هفته گذشته سازمان ملل متحد طی بیانیه‌ای کوبنده رژیم اشغالگر قدس را به دلیل تجاوزات گسترده و قتل عام زنان و دختران فلسطینی محکوم کرد و بار دیگر چهره این رژیم به منفورترین سطح رسید. به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی به دلیل عجز در میدان مبارزه، ایمان و مقاومت فلسطینیان به این شانتاژ رسانه‌ای علیه گروه‌های مقاومت و حماس چنگ انداخته است تا بلکه بتواند برای احیای قوای خود زمان بخرد.  


نظرات

xayvier

xayvier olave arias

qtpbdwmctj.w@monochord.xyz
1403-01-08

davinity

davinity yumang

qjpwdhqcph.w@monochord.xyz
1403-01-05

sanitra

sanitra miano

qwphqppmw.w@monochord.xyz
1402-12-25
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک