عصر زنان، محفلی برای اندیشه و گفتگو پیرامون مسائل زنان

تحلیل خبر

10:38
1402-12-25
calendar

فطرت های بیدار در برابر فحشا

تحلیل اختصاصی پایگاه عصر زنان

«به گزارش یورونیوز، صدها نفر از مردم مجارستان، در طی عفو مرد آزارگر، توسط رئیس جمهور این کشور که متهم به آزار جنسی کودکان بود، به خیابان‌ها آمدند. مردم مجارستان از ویکتور اوربان، نخست وزیر این کشور خواستند از سمت خود کناره گیری کند. لازم به ذکر است «کاتالین نواک» و «جودیت وارگا» رئیس جمهور و وزیر دادگستری این کشور پس از افشای خبر عفو مرد متجاوز از سمت خود استعفا دادند.»

چند سالی است که برخی سمن‌های حقوقی_اجتماعی در غرب به تلاش برای گرایش ژنتیکی معرفی نمودن «پدوفیلی» یا همان تجاوز به کودکان هستند. جالب است بدانید اوایل فروردین سال جاری که برابر با آوریل ۲۰۲۳ میلادی بود، فاکس نیوز به انتقاد گسترده از مقاله‌ی رسمی ارائه شده از سازمان ملل متحد در رابطه با «گرایش جنسی خواندن پدوفیلی» پرداخت. بسیاری از فعالان حقوق بشر و حقوق زنان در نسبت با این اقدام غیر اخلاقی و تضیع کننده حقوق کودکان، واکنش های جدی در فضای مجازی نشان دادند. در مقاله ارایه شده توسط سازمان ملل متحد، که در روز جهانی زن توسط دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر منتشر شد به طور صریح اعلام شد؛ « روابط جنسی افراد زیر سن قانونی مجاز، ممکن است در واقع توافقی باشد، اگرچه در قانون نباشد».

یکی از واکنش‌های به عمل آمده از سوی خانم میشل اوریارو فعال حقوق بشر و حقوق زنان رخ داد. او این مطلب سازمان ملل را شیطانی خواند و به کنایه گفت سازمان ملل در روز جهانی زن به خوبی توانست احساسات زنان را شعله‌ور سازد! جالب آنکه در انتهای گزارش ارائه شده از فاکس نیوز، این خبرگزاری پرده از فعالیت‌های گسترده سمن‌های خارجی در قانونی شدن تعرض به کودکان و اعمال نفوذ آنها به سازمان ملل برداشته است.

رسوایی های اخلاقی سیاستمداران غربی و در راس آنان ایالات متحده آمریکا در خصوص تعرض مقامات و فرزندان آنان به کودکان نابالغ و همچنین عدم کناره گیری یا برکناری این مقامات خود پرواضح گویای آن است که سمن‌های حامی پدوفیلی از کدام سیستم سیاسی قدرت و نفوذشان تغذیه می‌شود.

عدم قائل بودن به مصلحت کودک، عدم درنظر گرفتن سن بلوغ و حتی عدم درنظر گرفتن اغفال کودکان توسط بیماران دارای اختلال روانی پدوفیلی به طرز شگرفی در مقاله منتشر شده از سوی سازمان ملل، که خود را حامی حقوق بشر قلمداد می‌کند؛ سبب افزایش اخبار و گزارش‌های خبری تجاوزات جنسی به کودکان و عفو متجاوز شده است. اگرچه فطرت های بیدار انسان‌ها در هر نقطه‌ای مقابل این عمل شیطانی و آسیب‌زا می‌ایستد اما اتفاقات رخ داده در طی یکسال اخیر تا کنون از جانب سازمان ملل متحد، پیامی جدی به تمام مردمان دنیا منتقل کرده است. این پیام از لزوم بازنگری جدی در نظام فکری و حقوقی مسلط بر سازمان ملل و سیاست‌ها، کنوانسیون‌ها، معاهدات و موضع گیری های سازمان ملل متحد در احقاق حقوق بشر به طور حقیقی خبر می‌دهد!

سیاست‌ها و نظام حقوقی حاکم بر سازمان ملل در راستای تضیع حقوق بشر در لایه های مختلفی از جمله حقوق زنان، حقوق کودکان، حقوق آموزش و تربیت و... به نفع تعداد کمی سرمایه‌دار سیاست باز عمل می‌کند. این روند مادامی که جهان بینی حاکم بر نظام حقوقی و سیاسی سازمان ملل تغییر نکند ادامه دارد و متاسفانه سرپوش قانونی نیز برای این ظلم‌ها انتخاب می‌شود.

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک